- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stejně to nakonec dopadne, že dročkaři přejdou k Uberu. Jen o tom ještě neví:)
Pokud je mi známo, tak pražským taxikářům se vyčítá okrádání zákazníků, a občas hrubé jednání. Asi by bylo jednodušší, aby přestali zákazníky okrádat, a byli slušní. Mám ovšem obavu, že dříve budeme mít pravidelnou vesmírnou linku na Mars.
Mám obavy, aby autor blogu neexplodoval závistí nad platem dělníků ve Škoda auto a rozhodně by se autor neměl vyjadřovat k věcem, kterým nerozumí .
Je pravda, že taxikáři moc dobrou pověst nemají ,ale v jedné věci mají pravdu - pokud chce kdokoli poskytovat služby tak by měli mít všichni stejné podmínky a ty rozhodně shodné nejsou
Inu, ne že byste v mnohém neměl pravdu, ale
a) Fiat není Francouz, ale Ital
b) co se týká spolehlivosti aut jsou někde v mírném podprůměru
c)skutečný znalec , který upřednostňuje úspory volí spíše Toyotu (megaspolehlivost) d)Volvo (megabezpečnost)
Takže klišé našich milých snobů jako jsou Mercedes či BMW jsou také již pasé
A k taxikářům - ti pražští jsou tak profláknutí, že větší světovou ostudu asi již nelze (...zlatá česká povaha...), nicméně v něčem mají pravdu - taxikáři musejí skládat zkoušky - ze znalosti ulic a tak. Osobně si myslím, že to není až tak náročná zkouška aby ji nezvládnul někdo, kdo zvládnul řidičák skupiny B. Kdyby řidiči Uberu a podobných služeb tyto zkoušky složili, vzali by taxikářům vítr z plachet a byl by klid. Nechápu proč tomu Pražský magistrát brání.
A už vůbec nechápu proč místo této povinnosti Brněnský magistrát Uber zakázal....