Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Toulík

28. 5. 2012 12:36
Jsme spokojení, neboť nevíme jaká je férová cena

Bývalý zaměstnavatel mi umožňoval pro rodinu využívat mobilní telefon za ceny, které měl od O2. Takže ne zdarma, ale přefakturovával mi to.

Telefon využívala manželka, cena byla 108 kč/měsíc - 250 minut , 200 SMS, volání v rámci sítě zdarma. Neprovolané minuty a sms se převáděly do dalšího období. Do té doby jsem neměl důvod se zajímat o ceny mobilních hovorů. Když jsem u firmy skončil a šel kupovat mobil, protočily se mi panenky. Pokud toto jsou reálné ceny a ještě na nich o2 vydělá, vychází mi z toho, že jsou ceny o 500 - 700 % předraženy

4 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2317x
Hrdý táta dvou synů a manžel skvělé ženy. Psát budu o všem, co si to zaslouží. Ale v rámci šetření času vás čtenářů nebudu psát zas tak často :)

Seznam rubrik